Stroj na štvorhlavý sval PMS9

Stroj na štvorhlavý sval PMS9

Stroj na štvorhlavý sval PMS9

Klasickým, osvedčeným a najlepším cvikom na nohy je extenzia nôh na stroji. V skutočnosti sa účinky takéhoto tréningu nedajú ničím nahradiť. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo je pri tomto cvičení najdôležitejšie? Predstavte si, že sedíte na stroji PMS9. Silnú stabilizáciu karosérie okamžite pocítite vďaka profilovanému čalúneniu. Vďaka tomu budete izolovať každý sval ako nikdy predtým. Úpravou polohy rollerov docielite jeho maximálne napnutie a natiahnutie. Konštrukcia stohu strojov vám umožní trénovať s rovnomerne rozloženou záťažou v plnom rozsahu pohybu. Presvedčte sa sami. Univerzálny, výkonný a moderný stohovací dizajn. Konštrukcia stroja je vyrobená z profilu 80x60x3 mm, jeho testovaná pevnosť je 500 kg a hmotnosť cvičiaceho. Vhodný tvar a rozmery stroja 115 x 102 x 189 cm (šírka x dĺžka x výška) umožňujú jeho ľubovoľnú konfiguráciu vo vašej školiacej miestnosti. Štandardne je stroj vybavený 15 oceľovými tyčami s hmotnosťou 7,5 kg. Celkovo získate 112,5 kg nákladu. Plynulý pohyb nákladu na stohu a jeho pevná konštrukcia zaisťujú najvyššiu kvalitu, plnú spokojnosť a kultúru práce. Objednávku je možné personalizovať z hľadiska hmotnosti stohu nákladu. Konštrukcia stroja vám umožní vizuálne kontrolovať pohyb stohu nákladu, čo vám umožní presne viesť pohyb. Rýchly a pohodlný spôsob regulácie množstva nákladu na stohu. Zaviedli sme aj rýchly a pohodlný spôsob, ako regulovať množstvo záťaže na zásobníku, môžete ho zmeniť ihneď pri vykonávaní cviku. Stačí zmeniť nastavenie zámky zásobníka na vyššiu alebo nižšiu úroveň a môžete pokračovať v tréningu. Tréningové tipy od profesorov AWF Kraków pre vás. Narovnávanie nôh v sede je jedným z mnohých izolovaných cvikov na predné svaly stehna. Náš stroj vás bude sledovať, aby ste počas cvičenia udržali správnu polohu. Tu sú špeciálne pre vás rady od profesorov prednášajúcich na Univerzite telesnej výchovy v Krakove, ako správne ťahať tyč na vleku. Počas tréningu robte pomalé kontrolované pohyby v plnom rozsahu, vyhýbajte sa švihu, vyhýbajte sa hyperextenzii kolenných kĺbov, najmä ak ste urobili švih. Pevne tlačte spodnú časť chrbtice k operadlu, telo nedvíhajte a nevytáčajte. Záťaž dvíhajte kvadricepsom, nie nohami. Vyhýbajte sa ťahaniu za rukoväte stroja, aby ste ho kývali. Cvičenie kvadricepsových svalov je hlavne o prelomení stagnácie v ich rozvoji, preto ho treba vykonávať unikátnym spôsobom. Profesori AWF vám odporúčajú začať s 2 zahrievacími sériami, potom 2 aklimatizačnými sériami a nakoniec 2 sériami tvrdej práce. Ďalším prvkom stimulujúcim svaly k rýchlejšiemu rozvoju je zvýšený počet opakovaní v sérii. Záverečné dve série sú nielen vaším bojom s váhou, ale aj s kyselinou mliečnou, ktorá sa hromadí vo svaloch. Počas cvičenia sa nadýchnite, keď narovnáte kolená, a vydýchnite, keď ich ohýbate. Nižšie je uvedený príklad cvičebného plánu, samozrejme, prispôsobte si záťaž podľa proporcií vlastným schopnostiam: - V 1. sérii: 20 kg x 30 opakovaní - 20 sekúnd prestávka - V 2. sérii: 40 kg x 30 opakovaní - 30 sekundová prestávka - V 3. sérii: 55 kg x 30 opakovaní - 30 sekúnd odpočinok - V 4. sérii: 70 kg x 30 opakovaní - 30 sekúnd prestávka - V 5. sérii: 90 kg x 20 opakovaní - 10 sekúnd odpočinok - V 6. sérii: 90 kg x 10 opakovaní Nastavenie ramena stroja . Vďaka nastaveniu polohy hriadeľa pohyblivého ramena každých 2,3 cm (v celom rozsahu 30 cm) si jeho polohu dokonale prispôsobíte svojej výške. Vďaka možnosti nastavenia rozsahu pohybu pohyblivého ramena stroja budete môcť cvičiť naplno aj čiastočne. Jediný v Poľsku, systém profilovaného čalúnenia v 3 rovinách - Kelton Performance. Čalúnenie v našej najnovšej výbave z radu Kelton GYM EQUIPMENT v inovatívnom systéme Kelton Performance, teda profilovanie v troch rovinách X, Y, Z. Tri typy ohybov boli navrhnuté po konzultácii s profesormi Akadémie telesnej výchovy v Krakove. Čalúnenie je dokonale zladené s anatómiou ľudského tela. Vďaka tomu počas tréningu pocítite, ako je vaša poloha tela stabilizovaná a kontrolovaná strojom. Vďaka 10 cm hrubej napenenej špongii, zaobleným okrajom, priehlbinám a vydutiam sa budete cítiť pohodlne a pohodlne. Na rozdiel od čalúnenia v iných strojoch vám naše čalúnenie poskytne lepšiu oporu tela. Vďaka tomu bude vaša silueta pevne a stabilne vsadená do stroja. Vďaka čalúneniu nainštalovanému v našom stroji budete cítiť, ako váš chrbát a boky pevne priliehajú k strojue počas vašich tréningov s veľmi ťažkým zaťažením. Splnenie tejto podmienky zvyšuje napätie v kvadricepsových svaloch, vďaka čomu je cvičenie efektívnejšie. Plechy na tento krompáč Hrubý, výkonný plech a systém uchytenia čalúnenia je založený na masívnych skrutkách. V prípade potreby čalúnenie ľahko rozložíte. Povrchové úpravy a dôraz na detail Všetky konštrukčné konce sú zaistené plastovými zátkami, základňa stroja je vybavená protišmykovými krytmi. Objavte inovatívny dizajn, zažite pohodlie pri cvičení s čalúnením navrhnutým v systéme Kelton Performance. Spoľahnite sa na vedomosti a skúsenosti profesorov Akadémie telesnej výchovy v Krakove. Vybavte svoj klub alebo telocvičňu strojom na štvorhlavý sval PMS9 z našej profesionálnej rady Kelton GYM EQUIPMENT. Rozmery 115 x 102 x 189 cm (šírka x dĺžka x výška) Hmotnosť (bez závažia na stohu) 170 kg Závažie na stohu 15 kusov oceľového závažia (7,5 kg váha jednej tyče) 112,5 kg v celkovom možnom predĺžení o viac ako 15 kusov Testovaná pevnosť 500 kg hmotnosť účastníka Konštrukčný profil 80x60x3 mm Šírka základne 115 cm Dĺžka základne 102 cm Hrúbka čalúnenia 10 cm Podpera pod klietkou 47 cm x 41 cm (dĺžka x šírka) Sedák 47 cm x 41 cm ( dĺžka x šírka) Shaft 52 cm (dĺžka) Nastavenie spodného hriadeľa každých 2,3 cm v rozsahu 30 cm (13 úrovní) umožňuje prispôsobiť polohu hriadeľa vašej výške Nastavenie celého ramena každých 2,3 cm v rozsahu 30 cm (13 úrovní) umožňuje cvičiť v plnom aj čiastočnom rozsahu pohybu
1 625,80 €
Cena dopravy tohto produktu sa vypočítava
pri každej objednávke individuálne (podľa
hmotnosti, dĺžky, množstva a miesta dodania).
Po obdržaní objednávky Vás budeme
kontaktovať s informáciou o cene dopravy.